Blog Archive

Monday, November 17, 2014

යශෝධරා

යශෝධරා
මං එනකල්
කවුළුව ළඟ ඉන්නවාද
පුංචි පුතා
ලෙඩ හැදුනම
තාම රැට අඩනවාද
වීදි පහන්
එළි යට හිද
දුව පාඩම් කරනවාද
වහලේ තියෙන
හිල් අතරින්
තාමත් ගේ තෙමෙනවාද
විමුක්තියක් හොයාන මං
අබිනික්මන්
කළා නොවේ
නුඹ විදිනා
දුක් ගිනි ගැන
මගෙ හිත නොතැවුණා නොවේ
සිටු මැදුරක්
ගොඩ නගන්න
මං කුඩු විකුණුවා නොවේ
පොඩි උන්වයි
නුඹයි අරන්
රට යන්නට පැතුවා නොවේ
මූදෙ ඉන්න 
ලොකු මෝරුන්
දැල් කඩාන පැන යද්දී
සූඩ හාල්මැස්සන් පොදි
හිල් කූඩෙට අසු වෙද්දී
නුඹයි මායි පැතූ පතුම්
උඩු හුළඟට අසුවෙද්දී
අහස කඩන් බිම වැටුණා
බිම හෙල්ලී පෙරලෙද්දී
යකඩ කූරු 
ගැන ඉවරයි
දහස් වරක්
මේ වෙනකොට
ඉර දකින්නෙ
එක සැරයයි
සුමානෙකින් එක දවසක
නුඹෙ උණුහුම
මතක් වෙන්නෙ
සීතල පොළවට වැටුණම
සිය පාරක්
මැරෙනව මං
ජීවත් වෙන එක දවසට
මං බලන්න
ආයිත් නම්
බෝගම්බර එන්න එපා
දුවයි පුතයි
ඇහුවොත් මිස
මං ගැන යළි කියන්නෙපා
හිනා වෙලා
එන ලොක්කන්
ගේ ඇතුලට ගන්න එපා
පොඩි එවුන්ට
කන්න නැතත්
උඹ කුඩු විකුණන්න එපා

No comments:

Post a Comment